Vision Direkt

Mer om medlemskapet

Gå med i a-kassan

Mer om A-kassan Vision

SMS:a "Vision" till 71501 så hjälper vi dig.

Jag godkänner villkoren för medlemskapet i Vision. Det innebär att jag är medveten om att mina personuppgifter registreras i Visions medlemsregister för att kunna erbjuda mig medlemskap i enlighet med föreningens stadgar.

Visions stadgar

Jag kan läsa mer om hur Vision hanterar mina personuppgifter på vision.se/personuppgifter.

Medlemskap i A-kassan

Kom ihåg att ansöka om medlemskap i A-kassan.

A-kassan Vision

Caroline Cederquist är ny presschef i Vision

Publicerad 2022-09-09

Vision stärker sitt arbete för ökad synlighet och påverkan genom Caroline Cederquist som ny presschef. Caroline har en gedigen erfarenhet och bakgrund inom såväl journalistiken som politiken och facket. Senast kommer hon från fackförbundet Akavia.

- Vi är glada över att få välkomna Caroline till Vision. Med Carolines långa erfarenhet ser vi fram emot att lägga in ytterligare en växel för att öka Visions synlighet i media och skapa bättre förutsättningar för våra 200 000 medlemmar inom välfärden. Vision har en stark synlighet i medier och i opinionen som vi nu förstärker, säger Elsa Saboonchi, funktionschef på enheten för kommunikation och facklig utveckling i Vision.

-  Att få arbeta med politiska frågor som ligger mig varmt om hjärtat, till exempel möjligheter för socialtjänsten att arbeta mer förebyggande, ger mig driv att gemensamt med kollegor, Visions förtroendevalda och medlemmarna stärka Visions varumärke ytterligare. Tillsammans ska vi ta större plats i samhällsdebatten, säger Caroline Cederquist, presschef i Vision.

För ytterligare kommentarer, kontakta Caroline Cederquist, tfn 076- 130 89 97.

Vision Direkt

Frågor & svar