Låst artikel
Tandsköterskor: ”För dyrt vara sjuk”
Det är vanligt att som tandsköterska gå till jobbet fast man är krasslig och egentligen borde ha stannat i sjuksängen. Orsaken är ofta att det är för kostsamt att vara hemma.

Logga in som medlem eller lämna dina uppgifter för att få tillgång till sidan.