Låst artikel
”Ingen ska dö på anläggningar för avfall"
Avfallsanläggningar är farliga arbetsplatser, men det är något som alldeles för få talar om. Det är dags att ändra på det, menar Anton Ehrlin, gruppledare på återvinningscentralen Renova i Göteborg.

Logga in som medlem eller lämna dina uppgifter för att få tillgång till sidan.