Nyheter
>
2018
>
april
>
Vision vill inspirera fler att förverkliga sina jobbdrömmar
Vision vill inspirera fler att förverkliga sina jobbdrömmar
2018-04-03
I början av april lanserar Vision sin nya reklamkampanj, Gör ditt jobb till din dröm. ”Med konceptet vill vi ge medlemmar kraft och inspiration att påverka sin arbetssituation”, säger Jonas Tränk, marknadschef på Vision.
Visions nya kampanj "Gör ditt jobb till din dröm" syns i olika kanaler från och med den 2 april 2018.
Med kampanjen vill vi inspirera medlemmar att förverkliga sina drömmar om framtidens arbetsliv – oavsett om det handlar om att utvecklas i sin yrkesroll, byta karriär eller förändra något på sin arbetsplats.
Vision erbjuder verktygen
Vi vill ha fler medlemmar så att de blir ännu starkare på arbetsplatserna. Vi vill också öka kännedomen om Vision och de verktyg vi erbjuder. Verktyg som ger medlemmar möjlighet att utvecklas i sin yrkesroll och påverka på sin arbetsplats. Under kampanjen kommer vi främst att lyfta fram:
Personlig rådgivning om allt som rör ditt jobb
Mentornätverket som hjälper dig hitta kontakterna
Utbildningar som får dig att växa
En inkomstförsäkring i toppklass
– Med konceptet "Gör ditt jobb till din dröm" vill vi ge medlemmar kraft och inspiration att påverka sin arbetssituation. Du behöver inte byta jobb för att uppfylla dina drömmar, du kanske bara behöver ett fackförbund som ger dig rätt verktyg, säger Jonas Tränk, marknadschef på Vision.
Läs mer om kampanjen här: Gör ditt jobb till din dröm
Kampanjen "Gör ditt jobb till din dröm" har Vision utvecklat tillsammans med reklambyrån Garbergs. Filmen är gjord tillsammans med regissörsduon Cherry Cobra på Camp David.