Vision syns i julkampanj
2021-12-09
Under årets sista veckor syns Vision i en synlighetssatsning i bland annat kvällspress, PLAY och i sociala medier.
Kampanjens fokus är rekrytering, och lyfter inkomstförsäkringen och att man som ny medlem har tre månader kostnadsfritt medlemskap. Bildmanéret vi använder är samma som vid fjolårets lansering av Vision-appen (siluetter på människor med lila bakgrund).
Vi kommer även att marknadsföra studentmedlemskapet, som är kostnadsfritt året ut.
Här syns annonserna:
- TV4 Play (pausbanner)
- YouTube
- Display (annonser på webbplatser)
- Sociala medier (Facebook, LinkedIn, Instagram. För student: TikTok och Snap)
- Ett urval av poddar
- Ett urval av lokalpress
- Kvällspress (Expressen, Aftonbladet, GT, Kvällsposten, två annonser i varje tidning).
- I bussar (inne i bussar), i tunnelbanevagnar, pendeltåg (totalt 4 503 ytor).
Material, så som till exempel affischer, kommer att publiceras i Varumärkesportalen inom kort.
Till Varumärkesportalen
För mer detaljerad info går det bra att mejla kommunikation@vision.se