Med hjälp av de uppgifter jag lämnar betalas medlemsavgiften genom automatiskt avdrag på min lön varje månad. Om det inte är möjligt får jag ett inbetalningskort hemskickat med posten. Jag kan också betala via autogiro eller e-faktura.

Eva-Lena Gunningberg, Ludvika, vald till ny ledamot i Visions förbundsstyrelse

Publicerad 2018-09-28

Eva-Lena Gunningberg arbetar som marknadschef på LudvikaHem AB. Hon är klubbordförande för Vision LudvikaHem och sitter med i Visions regionala samordningsgrupp.

Som ledamot i Visions förbundsstyrelse vill Eva-Lena vara med och påverka i en mängd olika frågor, bland annat arbetsmiljö.

- Jag är engagerad i hur det ser ut på våra arbetsplatser, inte minst när det gäller stress. Många har i dag en alldeles för hög arbetsbelastning, det är varken hållbart eller okej, säger Eva-Lena Gunningberg.

Valet är ett fyllnadsval till Visions förbundsstyrelse. Det ägde rum i dag vid Visions förbundsmöte som pågår 27- 29 september i Solna.

Läs mer på vision.se/forbundsmote

För ytterligare kommentarer kontakta Eva-Lena Gunningberg, tfn 070- 378 42 28